Hlásenie zmeny odberateľa
K zmene odberateľa je potrebné vyplniť, podpísať a poslať poštou, e-mailom alebo podať osobne na ktoromkoľvek kontaktnom centre BVS, a.s., vyplnené tlačivo Hlásenie zmeny odberateľa na odbernom mieste. K žiadosti je potrebné priložiť k nahliadnutiu požadované prílohy uvedené v žiadosti.
Zmluvný zákazník bol jediným vlastníkom na odbernom mieste
- o prepis zmluvy sa dá požiadať až po ukončení dedičského konania,
- do ukončenia dedičského konania je možná len zmena korešpondenčnej adresy a aktivácia e-faktúry.
Zmluvný zákazník bol spoluvlastníkom na odbernom mieste
- prepis zmluvy sa dá vykonať ihneď.
Na zmeny odberateľa je potrebné vyplniť tlačivo Hlásenie zmeny odberateľa na odbernom mieste. V prípade úmrtia odberateľa sa namiesto podpisu odhlasujúceho dokladá kópia úmrtného listu.
Zmena údajov zákazníka
Ak sa mení trvalé bydlisko, je potrebné vyplniť a poslať e-mailom alebo poštou alebo podať osobne na ktoromkoľvek kontaktnom centre BVS, a.s., vyplnené tlačivo Žiadosť o zmenu údajov osobných/platobných. V tlačive označte všetky požadované zmeny. K žiadosti je potrebné priložiť k nahliadnutiu doklad preukazujúci uvedenú zmenu. Pohodlne a bez papierov viete zmeniť trvalý pobyt cez Zákaznícky portál - Osobné údaje - Nastavenia kontaktu.
Ak sa mení meno, je potrebné vyplniť a poslať e-mailom alebo poštou alebo podať osobne na ktoromkoľvek kontaktnom centre BVS, a.s., vyplnené tlačivo Žiadosť o zmenu údajov osobných/platobných a doklad preukazujúci zmenu mena (napr. sobášny list, príp. kópiu dokladu totožnosti s novým menom).
Zmenu spôsobu úhrady faktúr: zriadenie inkasa, zmenu inkasa, pridanie alebo zmenu bankového spojenia (pridanie/zmena čísla bankového účtu, ktoré eviduje BVS, a.s.) môže zákazník zrealizovať v zákazníckom portáli alebo je potrebné vyplniť, podpísať a poslať e-mailom, poštou alebo podať osobne na ktoromkoľvek kontaktnom centre BVS, a.s., vyplnené tlačivo Žiadosť o zmenu údajov osobných/platobných.
K zmene korešpondenčnej adresy je potrebné vyplniť, podpísať tlačivo Žiadosť o zmenu údajov osobných/platobných a poslať e-mailom alebo poštou alebo podať osobne na ktoromkoľvek kontaktnom centre BVS, a.s. Pohodlne a bez papierov viete zmeniť korešpondenčnú adresu cez Zákaznícky portál - Osobné údaje - Odberné miesta - Korešpondenčná adresa doručovania faktúr.
Zmena na odbernom mieste
Ak sa mení adresa odberného miesta, je potrebné vyplniť, podpísať tlačivo Žiadosť o zmenu údajov osobných/platobných spolu s dokladom o pridelení súpisného čísla (pomenovaní, premenovaní ulice a pod.) a poslať e-mailom alebo poštou alebo podať osobne na ktoromkoľvek kontaktnom centre BVS, a.s.
V prípade definitívneho ukončenia odberu a demontáže vodomeru je potrebné vyplniť tlačivo Objednávka na práce.
Poplatok za demontáž vodomeru podľa Cenníka.
Zrušenie prípojky sa vykonáva na základe písomnej žiadosti odberateľa. V zmysle zákona č. 442/2002 Z. z., zrušenie prípojky je povinný vykonať majiteľ prípojky na vlastné náklady.
Po prijatí žiadosti s vami dohodneme osobne alebo písomne postup zrušenia prípojky (v žiadosti je potrebné uviesť korešpondenčnú adresu a telefonický kontakt), čas demontáže a potrebné zemné práce, ktoré treba vykonať pred zrušením prípojky, t. z. odkopanie vo vzdialenosti jedného metra v každom smere od miesta pripojenia na verejný vodovod. Po vykonaní zemných prác je potrebné vyplniť, podpísať a poslať e-mailom alebo poštou alebo podať osobne na ktoromkoľvek kontaktnom centre BVS, a.s. písomnú objednávku na zrušenie vodovodnej prípojky. Samotné odrezanie vodovodnej prípojky, jej zablendovanie a demontáž vodomeru vykonávame približne do 7 dní od doručenia objednávky.
Ak je vodomer namontovaný na T-kus, výkopové práce sa nerealizujú.