Rýchly odpočet
Ako postupovať ak máte záujem nahlasovať odpočet samostatne, bez nutnosti návštevy pracovníka BVS ?
- Po registrácii a úspešnom prihlásení sa do profilu v Zákazníckom portáli BVS, si jedným klikom odsúhlasíte záujem o službu nahlasovania stavu vodomeru samostatne online cez portál BVS.
- Označte, pre ktoré OM budete stav nahlasovať samostatne a následne pridajte emailovú adresu na zasielanie notifikácii. Túto možnosť ponúkame zákazníkom s počtom 1-10 odberných miest!
- Na zadanú emailovú adresu Vám príde email pre potvrdenie požiadavky.
Aktivácia tohto spôsobu odpočtu znamená, že na odberné miesto nepôjde náš pracovník a stav budeme očakávať nahlásený cez Váš profil na Zákazníckom portáli BVS.
POZOR! Pri odpočte Vám odporúčame urobiť fotografiu vodomeru, s viditeľným stavom (systém Vás môže vyzvať na overenie zadanej hodnoty)
Notifikácia
- 5 dní pred termínom odpočtu, ako aj v deň plánovaného odpočtu Vám príde na Vami zadaný email notifikácia ohľadom potreby zadania stavu na vodomere vo Vašom profile na portáli.
- Ak máte viac vodomerov je potrebné nahrať stavy všetkých vodomerov, pre ktoré ste označili záujem nahrávať stavy online.
- Odpočet môžete zaevidovať v rozmedzí 5 dní pred až 5 dní po plánovanom dátume odpočtu. Všetky odpočty nahraté mimo tohto časového rozmedzia budú použité iba pre úpravu priemernej spotreby, pričom stav vodomeru na faktúre sa môže líšiť od nahláseného.
- Dátum odpočtu si viete kedykoľvek skontrolovať aj vo Vašom profile, v časti „Služby“, otvorením zvoleného odberného miesta: „ Váš štandardný dátum pre nahlásenie stavu vodomeru bude __.__.____“
Pri nahlásení nemusíte nahrávať fotografiu vodomeru, pokiaľ Váš evidovaný stav je v štandardnom rozsahu.
Troubleshooting
- V prípade hlášky „Zadaná spotreba je mimo rozsahu vašej bežnej spotreby.“ (príliš vysoká/nízka/nulová spotreba) Vás systém vyzve na nahratie fotografie s viditeľným stavom na vodomere. Až s fotografiou bude odpočet zaevidovaný. (povolené formáty: .jpg, .jpeg, .png, .gif.)
- V prípade, ak cez Zákaznícky portál stav nebude nahratý (resp. nebudú nahraté stavy pre všetky vodomery konkrétneho odberného miesta), fakturácia prebehne na základe odhadu (priemeru) a odberné miesto bude pre ďalšie obdobie automaticky vyradené z tohto spôsobu nahlasovania. Službu si viete kedykoľvek znovu aktivovať.
Nahlásiť stav vodomeru cez zákaznícky portál