Atraktívny zamestnávateľ
V roku 2020 sme získali 1. miesto v kategórií Štátna a verejná správa v prestížnej ankete
Najzamestnávateľ 2020 organizovanej spoločnosťou Profesia.
Formulár uchádzača zamestnanie
![najzamestnavatel 2020 | WebJET CMS](/images/linky-paticke/kariera/najzamestnavatel-2020.jpg?v=1618695739)
1100+
Zamestnancov
1886
Rok založenia spoločnosti
730 000 ľudí
Zásobujeme vodou
![student | WebJET CMS](/images/linky-paticke/kariera/student.jpg?v=1618698951354)
Príležitosti pre študentov
Našim dlhodobým cieľom je výchova budúcej generácie vodákov. Podporujeme prepojenie štúdia a praxe prostredníctvom praktického odborného vzdelávania.
Zaujímavosti
Pred 135. rokmi sa spustila prevádzka prvého mestského vodovodu v Bratislave zo studní na ostrove Sihoť.
Viac informáciíStabilita
Priemerný odpracovaný počet rokov na zamestnanca je 10,5
Home office akadémia
Počas pandémie sme úspešne zaviedli „Home office akadémiu“ ponúkajúcu online vzdelávanie v oblastiach povinných pre výkon práce, soft skills, ale aj na zlepšenie podmienok práce z domu a podporu mentálneho zdravia našich zamestnancov.
Benefity
Okrem nadštandardného finančného ohodnotenia má BVS a.s. pre svojich zamestnancom pripravené aj zaujímavé nefinančné benefity
- Vzdelávanie
- Firemné teambuildingy
- Flexibilný pracovný čas
- Detský tábor pre deti zamestnancov
- Príspevok do DDS
Voľné pracové pozície
Popis práce:
Hľadáme skúseného správcu sieťovej infraštruktúry, ktorý bude zodpovedný za prevádzku a funkčnosť interných informačných systémov v našej spoločnosti
Vašou úlohou bude predovšetkým:
• zaisťovanie funkčnosti interných informačno-komunikačných systémov
• konfigurácia aktívnych sieťových komponentov (Router, Switch, Firewall)
• riešenie sieťových incidentov a pravidelná údržba sieťových komponentov
• monitorovanie a testovanie kvality, monitorovanie network QoS, nastavovanie LAN/WAN, TCP/IP protokolov, firewall
• údržba a servis zariadení
• kontrola plnenia servisných činností a SLA
• change management - podpora riadenia procesov IT zmien, projektové riadenie pri plánovaní a obnove IT infraštruktúry
• analýza a vyhodnocovanie rizík a incidentov v prostredí IT štruktúry, testovanie a hľadanie chýb v konfigurácii
• optimalizácia IT infraštruktúry za účelom zlepšenia a zefektívnenia využívania prostriedkov v prostredí BVS,a.s.
• tvorba a aktualizácia užívateľskej dokumentácia a vnútorných predpisov
• podpora nepretržitej prevádzky – pohotovosť
Typ pracovného pomeru:
plný úväzok
Lokalita:
Bratislava II, Bratislava, Slovensko
Ponúkaný plat:
1800.00 €
Zamestnanecké výhody, benefity:
Benefity, ktoré u nás určite oceníš:
• stabilita je u nás zaručená – sme tu viac ako 130 rokov, voda tečie stále
• začiatok a koniec pracovnej doby si vieš prispôsobiť sám (ak si ranné vtáča začni pracovať o 6:00 a v dni, kedy si chceš pospať začneš do 9:00 hod.)
• u nás v BVS pracuješ o pol hodinu denne menej (polhodinka denne a za rok máš 16 dní voľna navyše)
• proti inflácii a zdražovaniu bojujeme každoročným zvyšovaním platov
• nemusíš byť stále v kancelárii, pracovať vieš občas aj z domu
• BVS má vlastnú vzdelávaciu akadémiu - AQUAdémia prináša zamestnancom pravidelné soft skills školenia zamerané na komunikáciu, zmeny v oblasti pracovného a osobného života a efektívne využívanie pracovného času
• myslíme aj na tvoju budúcnosť - už po skončení skúšobnej doby ti prispievame na dôchodok každý mesiac vo výške 2% zo mzdy
• ak náhodou ochorieš, poskytneme ti finančný príspevok
• keď sa ti u nás zapáči, neváhaj nás odporúčať ďalej, za dohodenie kandidáta, ktorý sa u nás zamestná ti vyplatíme 150 EUR
• voľno navyše más zaručené pri sťahovaní, narodení dieťaťa alebo vlastnej svadbe
• významné životné udalosti v tvojom živote vieme oceniť aj finančne (dostaneš príspevok pri narodení dieťaťa, uzavretí manželstva, kúpe prvej nehnuteľnosti a pri pracovných výročiach)
• preferuješ zdravý životný štýl? vďaka Multisport karte máš zľavu vo fitku, na kúpaliskách aj vo wellness
Požadované vzdelanie:
informačné technológie
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Zručnosti:
Administrácia LAN/WAN - Pokročilý
UNIX/Linux - Pokročilý
Administrácia Windows serverov - Mierne pokročilý
Informácie o výberovom konaní:
Vhodný kandidát má znalosti a skúsenosti v oblasti:
• konfigurácie CISCO routrov a switchov
• konfigurácie ISE a WLC
• konfigurácie SSL VPN, IPSec
• protokolu TCP/IP (ethernet), optických a bezdrôtových technológií, VoIP
• dohľadových systémov (LAN / WAN), Zabbix
• sieťových protokolov: TCP/IP, BGP, OSPF, RIP, EIGRP, MPLS, Ethernet
• Network security: NAT konfigurácia, Proxy server, Firewalls
• požadovaný CCNA level
Medzi nás ľahko zapadnete, ak
• ste tímový hráč
• ste zodpovedný, samostatný a spoľahlivý človek
• neustále na sebe pracujete, ste ochotný vzdelávať sa a byť profesionál v oblasti IT
• využívate pri práci logické a analytické myslenie
Popis práce:
Máš rád, ak procesy na seba nadväzujú? Napĺňa Ťa, ak máš vplyv na zabezpečenie činnosti spoločnosti aj v kritických situáciách? Cítiš sa dobre v prepájaní jednotlivých oddelení veľkej firmy? Učíš sa rád nové veci?
Špecialista BCM zohráva kľúčovú úlohu pri zabezpečení podnikania spoločnosti kritickej infraštruktúry, a to z dôvodu prípravy spoločnosti na pokračovanie podnikania a obnovy po akomkoľvek narušení, čím prispieva k stabilite a odolnosti organizácie.
Čo bude tvojou úlohou?
• identifikácia a analýza rizík, ktoré by mohli ovplyvniť kontinuitu podnikania
• vytváranie a pravidelná aktualizácia matíc a štruktúr rizík s dopadom na kontinuitu podnikania
• vypracovanie a aktualizácia plánov kontinuity podnikania (BCP - Business Continuity Plan)
• identifikácia a zabezpečenie zdrojov potrebných na implementáciu plánov kontinuity
• implementácia plánov kontinuity podnikania do jednotlivých štruktúr spoločnosti s prepojením na celkové riadenie spoločnosti
• spolupráca s dotknutými oddeleniami a tímami na implementácii plánov a stratégií
• vykonávanie školení a workshopov pre zamestnancov za účelom oboznámenia s plánmi a za účelom nezávislého riadenia kontinuity podnikania v prípade núdze
• organizovanie, vykonávanie a vyhodnocovanie pravidelných testov a cvičení na overenie efektívnosti plánov kontinuity
• riadenie incidentov, ktoré ovplyvňujú kontinuitu podnikania
• zabezpečenie súladu s právnymi a regulačnými požiadavkami týkajúcimi sa kontinuity podnikania
• efektívna komunikácia s internými a externými zainteresovanými stranami počas prípravy, testovania a implementácie plánov
• poskytovanie poradenstva a podpory vedeniu spoločnosti v otázkach kontinuity podnikania
Typ pracovného pomeru:
plný úväzok
Lokalita:
Prešovská, Bratislava, Slovensko
Nástup:
ihneď
Ponúkaný plat:
2500.00 €
Zamestnanecké výhody, benefity:
Benefity, ktoré u nás určite oceníš:
• stabilita je u nás zaručená – sme tu viac ako 130 rokov, voda tečie stále
• začiatok a koniec pracovnej doby si vieš prispôsobiť sám (ak si ranné vtáča začni pracovať o 6:00 a v dni, kedy si chceš pospať začneš do 9:00 hod.)
• u nás v BVS pracuješ o pol hodinu denne menej (polhodinka denne a za rok máš 16 dní voľna navyše)
• proti inflácii a zdražovaniu bojujeme každoročným zvyšovaním platov
• nemusíš byť stále v kancelárii, pracovať vieš občas aj z domu
• BVS má vlastnú vzdelávaciu akadémiu - AQUAdémia prináša zamestnancom pravidelné soft skills školenia zamerané na komunikáciu, zmeny v oblasti pracovného a osobného života a efektívne využívanie pracovného času
• myslíme aj na tvoju budúcnosť - už po skončení skúšobnej doby ti prispievame na dôchodok každý mesiac vo výške 2% zo mzdy
• ak náhodou ochorieš, poskytneme ti finančný príspevok
• keď sa ti u nás zapáči, neváhaj nás odporúčať ďalej, za dohodenie kandidáta, ktorý sa u nás zamestná ti vyplatíme 150 EUR
• voľno navyše más zaručené pri sťahovaní, narodení dieťaťa alebo vlastnej svadbe
• významné životné udalosti v tvojom živote vieme oceniť aj finančne (dostaneš príspevok pri narodení dieťaťa, uzavretí manželstva, kúpe prvej nehnuteľnosti a pri pracovných výročiach)
• preferuješ zdravý životný štýl? vďaka Multisport karte máš zľavu vo fitku, na kúpaliskách aj vo wellness
Požadované vzdelanie:
ekonomické, manažment, technické
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Zručnosti:
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Windows - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Informácie o výberovom konaní:
- znalosť normy ISO27001
- znalosť DRP/BCM
- základný prehľad o technológiách informačnej bezpečnosti
- analytické, komunikačné a organizačné schopnosti
- plynulú znalosť slovenského jazyka a stredne pokročilú úroveň anglického jazyka
- samostatnosť
- flexibilita a ochota pracovať s vysokým nasadením
- schopnosť prijímať zodpovednosť za kvalitu práce
- spoľahlivosť
- ochota učiť sa novým veciam
- prax na podobnej pracovnej pozícii vítaná
Popis práce:
Hľadáme nového kolegu na pozíciu pracovník kontroly stokových sietí, ktorý bude mať u nás na starosti najmä:
• monitorovanie verejnej kanalizácie a jej príslušných objektov
• čistenie kanalizačnej siete (práca v nečistom prostredí)
• opravy porúch na zriadeniach a objektoch verejnej kanalizácie
• vyhotovenie, vyhodnocovanie a archivácia záznamov z monitoringu
Typ pracovného pomeru:
plný úväzok
Lokalita:
Bratislava, Slovensko
Nástup:
ASAP
Ponúkaný plat:
1110.00 €
Zamestnanecké výhody, benefity:
• istota zamestnania v stabilnej spoločnosti
• príspevok na stravu nad rámec zákona
• pracovné voľno s náhradou mzdy nad zákon
• benefit ,,nájdi si svojho kolegu“ - pri odporučení známeho na voľné pracovné miesto finančná odmena 150 EUR
• príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie už po skúšobnej dobe
• príspevky pri významných životných udalostiach (narodenie dieťaťa, uzavretie manželstva, kúpa prvej nehnuteľnosti ) a finančné odmeny pri pracovných výročiach
• rozširovanie vzdelania a zabezpečenie požadovaných odborných zručností
• letný detský tábor pre zamestnancov BVS
• Multisport karta
• podpora dobrovoľníckych aktivít (darovanie krvi)
Požadované vzdelanie:
technického zamerania
základné vzdelanie
stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
Informácie o výberovom konaní:
• samostatnosť
• spoľahlivosť
• technická zručnosť
• VP skupiny „B“ výhodou
Popis práce:
Oddelenie koordinácie vodohospodárskych stavieb BVS hľadá nového člena tímu, ktorý má skúsenosti s koncipovaním zmlúv z oblasti obchodného práva a orientuje sa v právnych predpisoch z oblasti vodárenstva.
Čo bude Tvojou úlohou?
• zabezpečenie administratívnej a právnej agendy oddelenia koordinácie vodohospodárskych stavieb (proces nadobúdania vodohospodárskych stavieb)
• získavanie, príprava, kompletizácia a finalizácia podkladov v súvislosti s posudzovaním požiadaviek externých subjektov na odkúpenie, darovanie alebo preložky vodohospodárskej infraštruktúry
• príprava a pripomienkovanie zmluvnej dokumentácie
• vypracovanie právnych stanovísk a vyjadrení
• príprava odvolaní voči rozhodnutiam o umiestnení stavby, o povolení stavby, užívaní stavby a rozhodnutiam o určení pásma ochrany
• účasť na rokovaniach s jednotlivými organizačnými útvarmi spoločnosti, so zástupcami externých subjektov a s orgánmi štátnej a verejnej správy
• príprava písomných materiálov na rokovanie orgánov spoločnosti
Typ pracovného pomeru:
plný úväzok
Lokalita:
Prešovská, Bratislava, Slovensko
Nástup:
ASAP
Ponúkaný plat:
1700.00 €
Zamestnanecké výhody, benefity:
Benefity, ktoré u nás určite oceníš:
• stabilita je u nás zaručená – sme tu viac ako 130 rokov, voda tečie stále
• začiatok a koniec pracovnej doby si vieš prispôsobiť sám (ak si ranné vtáča začni pracovať o 6:00 a v dni, kedy si chceš pospať začneš do 9:00 hod.)
• u nás v BVS pracuješ o pol hodinu denne menej (polhodinka denne a za rok máš 16 dní voľna navyše)
• proti inflácii a zdražovaniu bojujeme každoročným zvyšovaním platov
• nemusíš byť stále v kancelárii, pracovať vieš občas aj z domu
• BVS má vlasnú vzdelávaciu akadémiu - AQUAdémia prináša zamestnancom pravidelné soft skills školenia zamerané na komunikáciu, zmeny v oblasti pracovného a osobného života a efektívne využívanie pracovného času
• myslíme aj na tvoju budúcnosť - už po skončení skúšobnej doby ti prispievame na dôchodok každý mesiac vo výške 2% zo mzdy
• ak náhodou ochorieš, poskytneme ti finančný príspevok
• keď sa ti u nás zapáči, neváhaj nás odporúčať ďalej, za dohodenie kandidáta, ktorý sa u nás zamestná ti vyplatíme 150 EUR
• voľno navyše más zaručené pri sťahovaní, narodení dieťaťa alebo vlastnej svadbe
• významné životné udalosti v tvojom živote vieme oceniť aj finančne (dostaneš príspevok pri narodení dieťaťa, uzavretí manželstva, kúpe prvej nehnuteľnosti a pri pracovných výročiach)
• preferuješ zdravý životný štýl? vďaka Multisport karte máš zľavu vo fitku, na kúpaliskách aj vo wellness
Požadované vzdelanie:
právne vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Zručnosti:
Microsoft Windows - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Informácie o výberovom konaní:
Čo od Teba očakávame?
• praktickú znalosť koncipovania zmlúv z oblasti obchodného práva
• orientáciu v právnych predpisoch z oblasti vodárenstva, najmä zákon č. 442/2002 Z. z. o verejných vodovodoch a verejných kanalizáciách a o zmene a doplnení zákona č. 276/2001 Z. z. o regulácii v sieťových odvetviach, zákon č. 364/2004 Z. z. o vodách a o zmene zákona SNR č. 372/1990 Zb. o priestupkoch v znení neskorších predpisov, zákon č. 50/1976 Zb. o územnom plánovaní a stavebnom poriadku v znení neskorších predpisov, ako aj znalosť Obchodného zákonníka, Občianskeho zákonníka, správneho poriadku ako aj ostatných VZPP
• samostatnosť, rozhodnosť
• výborné komunikačné zručnosti a štylistický prejav
• flexibilitu a ochotu pracovať s vysokým nasadením
• schopnosť prijímať zodpovednosť za kvalitu práce
• výhodou je prax v stavebnom segmente alebo v oblasti životného prostredia
Formulár uchádzača o zamestnanie