BVS dočasne zatvára kontaktné centrá
„Počas prvej vlny koronakrízy sme viaceré naše služby museli preventívne úplne zastaviť. Teraz sme na súčasnú situáciu lepšie pripravení a aj keď fyzicky zatvárame kontaktné centrá, tie svoju činnosť budú plniť ďalej pomocou emailu, telefónu alebo nášho internetového portálu,“ povedal generálny riaditeľ a predseda predstavenstva Bratislavskej vodárenskej spoločnosti, Peter Olajoš.
Všetkým zákazníkom počas nesledujúceho obdobia odporúčame smerovať svoje otázky a žiadosti na adresu sluzby@bvsas.sk. Na webovom sídle BVS sú k dispozícii editovateľné formuláre (http://www.bvsas.sk/sk/zakaznicka-zona/formulare-stiahnutie/), ktoré je pri jednotlivých situáciách potrebné vyplniť a zaslať na vyššie uvedenú mailovú adresu. V prípade, ak si chce zákazník iba skontrolovať faktúru alebo zmeniť kontaktnú adresu, môže na tieto služby využiť nový Zákaznícky portál BVS (https://zakaznik.bvsas.sk/portal/index.html#/Logon). Ak niektorí z našich klientov potrebuje osobnú konzultáciu, operátori budú aj naďalej k dispozícii na linke call centra 0850 123 122.
Žiadosti o vyjadrenie k projektovej dokumentácii je možné zasielať elektronicky na adresu ovc@bvsas.sk alebo poštou na adresu: Bratislavská vodárenská spoločnosť, a.s., Prešovská 48, 826 46 Bratislava. Pre identifikáciu je potrebné uviesť katastrálne územie, parcelné číslo, mailový a telefonický kontakt.
BVS sa ospravedlňujeme sa za komplikácie, ktoré sme našim zákazníkom spôsobili a ďakuje za pochopenie.