BVS otvorila zrekonštruované kontaktné centrum v Pezinku s upravenými zákazníckymi hodinami
Bratislavská vodárenská spoločnosť v pondelok otvorila pre svojich zákazníkov zrekonštruované kontaktné centrum v Pezinku. Po otvorení úplne nových kontaktných centier vo vynovených priestoroch v Bratislave, Malackách aj Senici sa tak aj posledné kontaktné centrum BVS posunulo do nového štandardu. Dobrou správou je aj úprava zákazníckych hodín, aby moderné kontaktné centrum BVS bolo dostupnejšie a ponúkalo zákazníkom vodární nielen vysoký štandard služieb v príjemných priestoroch s jednotným dizajnom, ale aj dostatok času na vybavenie svojich požiadaviek.
„Kontaktné centrá boli v minulosti zazmluvnené za ceny, ktoré boli pre BVS extrémne nevýhodné a navyše interiér už nebol dostatočne atraktívny. Postupne sme zrušili nevýhodné zmluvy a všetky kontaktné centrá sme dostali do moderného dizajnu, orientovaného na pohodlie našich zákazníkov. Zmena zákazníckych hodín je súčasťou tejto prozákazníckej komunikácie BVS“, povedal generálny riaditeľ Bratislavskej vodárenskej spoločnosti Peter Olajoš.
Kontaktné centrum Bratislavskej vodárenskej spoločnosti v Pezinku sa nachádza v OC Plus na adrese Holubyho 28. Otvorené bude každý pracovný deň od 8.00 do 15.00 hodiny a na ploche viac ako 158 metrov štvorcových bude zákazníkom k dispozícií šesť pracovísk. Predĺžené zákaznícke hodiny, do 17.00, budú každú stredu. Oddelenie vyjadrovacích činností bude pre zákazníkov BVS v kontaktom centre v Pezinku k dispozícii rovnako každý pracovný deň.