Reklamácia vyúčtovacej faktúry k zmene DPH
Vzhľadom na veľký počet zákazníkov a zmenu sadzby DPH bolo nevyhnutné vystaviť faktúry na základe odhadovanej spotreby.
V takomto prípade mohol nastať malý rozdiel medzi vyfakturovanou a skutočne spotrebovanou vodou.
Radi by sme Vás však upozornili, že časť Vašej spotreby bola vyfakturovaná so sadzbou DPH 20%, čo je pre Vás výhodnejšie, nakoľko od 1. januára 2025 sa uplatňuje nová sadzba DPH 23%.
V prípade nejasností je však možné skontrolovať si stav reálnej spotreby na Vašom vodomere.
V prípade zásadnejších nezrovnalostí zadajte zistený stav (s priložením fotografie s viditeľným stavom na vodomere) cez Váš profil na Zákazníckom portáli a systém Vám automaticky vygeneruje opravnú faktúru v priebehu 14 dní. V takomto prípade nie je potrebné zadávať reklamáciu.
Zákazníci, ktorí nemajú prístup k internetu môžu podať reklamáciu štandarndou cestou.
Ak je rozdiel oproti reálnej spotrebe len nepatrný, bude vyrovnaný na základe ďalšieho periodického odpočtu.
Ďakujeme za pochopenie a spoluprácu