Seniori získajú v kontaktných centrách BVS extra výhodu
Seniori, ktorí navštívia niektoré z kontaktných centier Bratislavskej vodárenskej spoločnosti, budú mať možnosť požiadať o prednostné vybavenie. Novú službu pre ľudí nad 62 rokov spúšťa BVS, a.s., na svojich kontaktných centrách od dnešného dňa. V prípade, že budú všetky miesta na vybavovanie obsadené, bude sa seniorovi prednostne venovať priamo vedúca kontaktného centra. Spolu s rozvojom digitálnych služieb určených predovšetkým pre technicky zdatnejších zákazníkov ide o ďalší krok, ktorým sa snažíme zlepšiť naše služby.
„Po zavedení možnosti zarezervovať si na našich kontaktných centrách presný termín stretnutia a spustení online portálu na vybavovanie bežnej agendy, prichádzame teraz aj so službou určenou pre našich starších zákazníkov,“ povedal generálny riaditeľ a predseda predstavenstva Bratislavskej vodárenskej spoločnosti Peter Olajoš.
Seniori tvoria viac ako 30 percent návštevníkov kontaktných centier BVS. Cieľom novej služby je venovať im zvýšenú pozornosť a skrátiť čas, ktorý na kontaktných centrách trávia. Nová služba odo dnes funguje na všetkých kontaktných centrách BVS, a.s.:
- Bratislava, Metodova 6 (OC Central)
- Pezinok, Holubyho 28 (OC Plus)
- Senica, Hurbanova 2827/2 A
- Malacky, Továrenská 6171 /1B