- Registrujte / prihláste sa na Zákaznícky portál
- V hornej časti úvodnej obrazovky zvoľte možnosť Mimoriadne vyúčtovanie (dostupné pre právnické osoby)
3. Vyberte dátum, pre ktorý žiadate mimoriadne vyúčtovanie
O mimoriadne vyúčtovanie môžete požiadať:
- najskôr 5 dní od aktuálneho dátum do 30 dní od aktuálneho dátumu
- pre jedno odberné miesto maximálne 4x v priebehu roka (365 dní) od dátumu prvého mimoriadneho vyúčtovania
4. Vyberte odberné miesto, pre ktoré mimoriadne vyúčtovanie žiadate
- v prípade, ak si prajete mimoriadne vyúčtovanie pre všetky odberné miesta zvoľte Označiť všetko
- ak chcete k rôznym odberným miestam rôzne dátumy pre mimoriadne vyúčtovanie, je potrebné požiadať o každé samostatne (podľa dátumov)
- venujte pozornosť informáciám uvedeným pri výbere odberných miest
V prípade, ak nie je možné odberné miesta označiť, môžu mať:
- vyčerpaný limit pre mimoriadne vyúčtovanie
- pre daný termín mimoriadneho vyúčtovanie periodický odpočet
- iný technický problém, pre ktorý nie je možné mimoriadne vyúčtovanie generovať (na tieto odberné miesta dostanete na konci procesu upozornenie)
Mimoriadne vyúčtovanie je bezplatné iba v prípade:
- ak máte aktivovanú elektronickú faktúru a zároveň
- žiadate o mimoriadne vyúčtovanie cez Zákaznícky portál
5. Po odoslaní žiadosti sa zobrazí nasledovná hláška:
6. Ak si zákazník praje mimoriadne vyúčtovanie vystaviť na základe presného stavu na vodomere, potvrdením žiadosti akceptuje, že stav zadáva priamo zákazník, výhradne cez profil na Zákazníckom portáli
- stavy nahlásené iným spôsobom nespustia proces generovania mimoriadneho vyúčtovania
- odporúčame mať vyhotovenú fotografiu s viditeľným stavom na vodomere, ktorú v prípade potreby nahráte (systém Vás v prípade nevierohodného stavu vyzve na jej doloženie)
- ak stav na vodomere zákazník nezaeviduje do 5 dní po termíne, ku ktorému žiada mimoriadne vyúčtovanie, akceptuje jeho vystavenie na základe priemeru
- o potrebe nahlásenia stavu pre mimoriadne vyúčtovanie pred plánovaným termínom, nie sú zasielané notifikácie
- stav na vodomere je potrebné nahlásiť v samostatnej sekcii pre Mimoriadne vyúčtovanie, ktorú nájdete v časti Služby, na konkrétnom odbernom mieste
7. V sekcii Mimoriadne vyúčtovanie nájdete aj informácie o:
- dátumoch, ku ktorým ste pre dané odberné miesto požiadali o mimoriadne vyúčtovanie
- koľkokrát ešte môžete požiadať o mimoriadne vyúčtovanie pre dané odberné miesto
V prípade potreby doplnenia informácií kontaktujte zakaznickyportal@bvsas.sk